Reklamace

Přišlo Vám poškozené zboží, nebo se během používání poškodilo?

  1. Vyplňte jednoduchý formulář zde a přiložte ho ke zboží spolu s fakturou.
  2. Následně zboží důkladně zabalte.
  3. Zboží doporučujeme poslat prostřednictvím České pošty (náklady na poštovné od vás k nám hradíte vy). NEPOSÍLAT NA DOBÍRKU!
    Zboží zaslané na dobírku nebude převzato!

Naše adresa:
Jozef Maliňák
053 73 Brutovce 57
Slovenská republika

Odesílatel musí být osoba, na kterou byla objednávka vytvořena.
Zboží nelze vyměnit, je nutné vytvořit novou objednávku.
Na vyřízení vaší reklamace máme 30 dní, o výsledku vás budeme informovat e-mailem.

Máte ještě nějaké otázky nebo potřebujete s něčím poradit? Neváhejte nás kontaktovat na +421 950 891 636 nebo e-mailem support@klomio.cz