Vrácení zboží

Objednali jste si zboží, které Vám nesedí nebo není zcela dle Vašich představ? Můžete jej vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.

  1. Vyplňte jednoduchý formulář zde a přiložte jej ke zboží.
  2. Následně zboží zabalte (zboží musí být čisté, nepoškozené, neprané, nenošené, v původním balení, se všemi štítky a visačkami).
  3. Zboží doporučujeme poslat prostřednictvím České pošty (náklady na poštovné od vás k nám hradíte vy). NEPOSÍLAT NA DOBÍRKU!
    Zboží zaslané na dobírku nebude převzato!

Naše adresa:
Jozef Maliňák
053 73 Brutovce 57
Slovenská republika

Odesílatel musí být osoba, na kterou byla objednávka vytvořena.
V případě, že nám pošlete poškozené nebo znečištěné zboží, vyhrazujeme si právo na odmítnutí zásilky a následně vám bude zboží zasláno zpět na vaše náklady.
Zboží nelze vyměnit, je nutné vytvořit novou objednávku.
Na vyřízení vaší žádosti máme 14 dní, o výsledku Vás budeme informovat e-mailem.

Máte ještě nějaké otázky nebo potřebujete s něčím poradit? Neváhejte nás kontaktovat na +421 950 891 636 nebo e-mailem support@klomio.cz